joi, 28 octombrie 2010

Opinii ale membrilor filialei

Cu stima, presedintelui ANCMRR, general, profesor universitar, doctor, arhitect, savant, inginer, medic, constructor, cercetator, terapeut, dresor de oameni (si ce mai vrea domnia sa) Mihai Iliescu, in urma declaratiei de delimitare a respectivei asociatii de actiunile SCMDRR
Domnule general, chiar nu va intereseaza faptul ca rezervistii sunt calcati in picioare de actualii diriguitori ai tarii? Pe mine nu ma intereseaza ca la conducera SCMD e cineva care se numeste Dogaru,putea sa fie unul Vancu, Stan sau Vasile, dar de aici pana la a delimita intreaga ANCMRR de actiunile de protest fara sa intrebati pe nimeni daca chiar asa e, adica gandind dumneavoastra si pentru altii, e cale lunga. Apropo, mai merg bine chefurile pe la Cercul Militar? Alea sunt platite tot din cotizatii, iar noi stim asta, chiar daca nu am carait. Dar, ce sa-i faci, EDUCATIA DE ALTA DATA NU SE POATE CIZELA, nu-i asa? Daca dumneavoastra blamati pe cei care protesteaza pe fata si chiar va deziceti de actiunile lor inseamna ca aveti o pensie din care nu conteaza ca se vor taia vreo 20-30 de milioane. Dar ma mir degeaba, ganditi doar pentru dumneavoastra, care n-ati participat la munci agricole, la canal, la Casa Poporului si la spart gheata la Caile Ferate la -25 de grade, apoi sa treceti in rezerva cu 1200-1300 de lei pe luna. Dar sunt maior, generale, si ma mandresc cu gradul meu obtinut pe drept, fara pupincurisme, ca asa puteam ajunge si eu general. Am plecat in rezerva scarbit de cei care ajunsesera comandanti la inceput de secol XXI, la 10 ani dupa ce mi-am vazut sperantele de la revolutie spulberate de oportunistii de doi bani, dupa 29 de ani sub drapel. Apoi, am lucrat in presa (ca sa intalegeti ca nu sunt chiar handicapat mintal), dar nu voi mai putea lucra decat renuntand la calitatea de militar. Acum vreti sa ne dati ordin sa nu ne strigam amarul? Nu se mai poate domnule general, iar drept urmare, la prima sedinta a asociatiei pe care probabil o considerati proprietate personala, voi demisiona. Ma voi simti mai liber si mai multumit ca actiunile mele nu va vor mai pata onoarea dvs, catigata cu atatea limbi in dosurile celor care astazi vor sa ne desfiinteze chiar statutul de militar. Cu stima, un individ care nu vrea sa stea in calea nobilelor dvs idealuri. De acum, sa va sustina capsunarii din Spania. Eu nu va mai pot sustine pentru ca si onoarea mea are o limita. Va urez sa traiti in continuare asa cum v-a placut toata viata: ca un vierme umil.
Mr.(r) Dragos Arsene